Translate

Sunday, October 28, 2012

Hänt i veckan

Denna vecka har jag hunnit brodera klart min dörrmatta (det tog några nattningar av bebisen o sen var den klar) och så har jag lagt ett kakelgolv i tomtehuset och målat om två rum och ändrat mig och tapetserat två fondväggar på det målade... Jag har även målat om dörren blå (från grön) Det var så konstigt för att på insidan var det ingen dörr, bara fönster, så då gjorde jag så det ser ut som en dörr på insidan med, och då fick jag ju ha samma färg på utsidan som på insidan och då jag inte hade nån sån grön färg tog jag blått istället, samma färg som jag målade sovrummet med.
Kanske kan det komma in några bilder senare idag, men jag är så lat så jag inte orkat ta kort och ta fram sladdarna och ladda in dem i datorn...
Jag hoppas även hinna spackla golvet idag, jag tar vanligt spackel som fogar mellan kaklet, hoppas att det ska bli bra =)
Nu ska jag dricka te =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah