Translate

Tuesday, November 27, 2012

Mina hus

 Mitt första 1:12 hus
Det är en enda röra både inne och utanpå =) Jag kan ju aldrig bestämma mig hur de ska tapetseras så det står mest och väntar, och är fullproppat med saker som jag kanske vill ha där, eller som borde stå i ett annat hus...
Men det är fint tycker jag och stort!! Därför har det ännu ingen plats hemma hos mig utan står som mycket annat hos min fina mamma.

Hittade en annan suddig bild på ännu ett skåp, ett gammalt Lundby va?? Som ska renoveras då det saknar en del tapeter. Detta kanske ska inredas i 50-60-tals stil?! Vi får väl se när jag väl tar tag i det, ni kan ju gissa vart det står..... ja, även det hos mamma =) Det enda skåp jag har hemma för tillfället är tomtehuset. Men jag skulle gärna ha massa hus här som jag kan pyssla med parallellt då jag jobbar bäst i perioder =)
Nu får det vara klar bloggat för ikväll ;)
//Hannah

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah