Translate

Friday, January 25, 2013

Granar

Igår skrev jag om ett tips till en liten julgran, idag hittade jag mina gröna piprensare och provade.
Jag klippte av dem i lagom längd med en hovtång.


En målade jag lite vitt på och satt i en frigolitbit, den ska stå utanför mitt tomtehus, som i en liten snödriva =)

Sen tog jag lite broderigarn i guld..
..och lindade runt som glitter
sist fick en gran lite pärlor med. Jag ska leta reda på några stjärnpaljetter sedan att ha i toppen. Tyvärr hade jag bara pärlor (som ju är hål i) och inga små kulor, det hade nog blivit lite snyggare, men pärlor går nog det med. Jag var lite ivrig att ta kort, så man ser limmet som inte torkat ännu =)



2 comments:

  1. Hej! Nu hittade jag hit =) Jaha, var de sådär små granar du hade gjort. Tänkte inte på att dom va sådär små på fb =) jätte söta =)
    Ha det så bra!
    /Anna- annasminiatures.blogspot.se

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja, de blir ju mer som bordsdekoration, eller nått för dockskåp i dockskåpet =)

      Delete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah