Translate

Sunday, April 21, 2013

Some cakes

I just wanted to show you some old cakes and glazed doughnuts. The big whit lump is supposed to be a cake, I haven't had time to decorate it yet. All is made in fimo and I made the "cream" by mixing fimo with water.
I made these a couple of years ago, I like doing cakes and maybe I can make a bakery or something like that one day =)
-
Lite gamla tårtor och glaserade munkar som jag gjorde för några år sedan. Den vita klumpen ska föreställa en tårta, som jag inte hunnit dekorera ännu. Allt är gjort i fimolera, och "grädden" är gjord av fimo blandad med vatten.


This last cake is inspired by Elin. I have shown this before, but the picture wasn't that good, so I took some new pictures and showed them at a forum on Facebook and thought I could post them here as well =)
-
Den sista tårta är inspirerad av Elin (se länk ovan) och har visats på min blogg förut, men det var lite dålig skärpa på korten så när jag ändå tog nya för att visa på ett forum på FB så la jag in dem här med =)

And after all this sweet stuff I have to show some food too ;) I know, food should be before the sweets.. but in the world of clay, I think you can do what ever you like.. ;)
-
Efter alla dessa sötsaker vill jag visa lite mat med, jag vet, fel ordning, mat före godsakerna.. Men i "ler-världen" kan man ju göra som man vill =)

Some tacos I made in 2005 or so =)
-
Lite tacos som jag gjorde typ år 2005 eller så =)


A new week is starting tomorrow, I wonder what to do next, maybe some more purses or/and some pie and other things in clay (I got a bit of  a clay-abstinence)
-
Vi får se vad jag hittar på nästa vecka, kanske blir det mer väskor och/eller lite paj och annat i lera då jag har lite ler-abstinens =)
Hannah

2 comments:

  1. lovely sweets hon! Now my mouth is watering, I must get doughnuts today..mmmmm

    ;)

    ReplyDelete
  2. Your cakes are delicious.
    Bye, Faby

    ReplyDelete

Thanks for reading, I love to read your comments =)
Hannah